joi, 26 august 2010

Cum m-am lasat de fumat

     Postez , deci exist!


    Acest post este povestea unui aspect legat de viata mea.Fumatul!Am fost si sunt fumator(in acest moment te-ai dus cu gandul direct la titlu:"a zis ca s-a lasat....miiiselul":)) ).Ei bine , sa va povestesc cum a fost.
    Prima incapatanare a mea a fost atunci cand m-am nascut.Am dorit atat de mult acest lucru inca de cand eram un mic hormonas neastamparat(jk).Mi-am zis"Eu sunt!" , si am devenit "eu"(no ego!).Am iesit cu o galagie infernala.Parca eram cantaret de opera.
    A doua incapatanare a mea a fost atunci cand m-am botezat.Aveam o frica de apaaa.....dar mi-am zis "Eu sunt!" si iarasi am devenit "eu"(crestinul).
    Dupa ani si ani de incapatanari masive , si lupte cu parerile mele personale am ajuns la varsta adolescentei.Toti fumau...toti fumau , se distrau si se ....distrugeau incet incet(cam tragic nu?! ).Atunci m-am incapatanat sa devin fumator.Mi-am zis "Eu sunt!" si am devenit "eu"(fumatorul).Dupa doi ani de "tutunareala"(urat termen) m-am incapatanat sa ma las.Mi-am zis "Eu sunt!" si am devenit "eu"(nefumatorul)...bineinteles , asta dupa lungi si lungi incercari , fara rezultat.Dupa o saptamana , plictisit de "noua viata cotidiana" , am decis sa ma reapuc de fumat.Stiu..."Cata lipsa de inteligenta...."...Acum 5 minute(n.r. 05:-- AM) ,stand la o "tutunareala" si o "cofeinozareala"(alt termen lafel de inadecvat ca si cel precedent) m-am incapatanat sa scriu acest post.Am zis "Eu sunt!" si am devenit "eu"(......)<--- Va las pe voi sa umpleti spatiul liber:))
    Maaa duc sa dorm 2 secunde.Promit ca revin!!!
                                                      Hasta Manana Amigooos!!!
              user offline.

2 comentarii:

  1. oooo un sfat !

    Mai lasa Tutunareala si Cofeinozareala!

    Si apucate de teatru !:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Se face se face:))
    Chiar acum lucram la piesa "Campanie electorala 2012!"

    RăspundețiȘtergere